The Worst Speed Dating Show (Smosh of Love)

2020.aug.24.
454 394 Megtekintés

Welcome to Smosh of Love, or, what may just be the worst speed dating show on the internet. Can we help a lucky single find love? Probably not, but let’s try anyway!
This video was shot with a very limited crew. All cast & crew followed all CDC and California COVID-19 precautions and filming guidelines.
Punch that bell icon so you'll know when we add a new episode!
CAST
Jacklyn Uweh // instagram.com/jacklyn_uweh/
Garrett Palm // instagram.com/gpalm79/
Olivia Sui // instagram.com/oliviasui/
Kurt Maloney // instagram.com/kurtmaloney
Amanda Lehan-Canto // instagram.com/filmingamanda/
Ian Hecox // instagram.com/ianhecox/
Tim Baker // instagram.com/timschannel/
CREW
Director: Ryan Finnerty
Head Writer: Monica Vasandani
Written By: Ian Hecox, Courtney Miller, Kurt Maloney, Garrett Palm, Brittany Metz, Matt Raub, Monica Vasandani, Olivia Sui, Noah Grossman, Jacklyn Uweh, Amanda Lehan-Canto
Editor: Mike Small
Executive Producer: Ryan Finnerty
Production Manager: Alicia Gaynor
Production Coordinator: Nancy Azcona
Production Assistant: Jacqi Jones
DP: Brennan Iketani
Camera Operator: Kevin Rygg
Gaffer: Tim Baker
Sound Mixer: Greg Jones
Art Director: Cassie Vance
Art Department Assistant: Yasmeen Mughal
Set Dresser: Tayler Nicholson
Assistant Editor/DIT: Matt Duran
GFX: Brittany Metz
Content Manager: Kiana Parker
Stage Manager: David Hill
Executive Assistant: Sammie Miller
SHOP THE SMOSH CLOTHING LINE: smosh.store
Watch We Expose Our Creepy DMs: huworld.info/flow/vide/yml_u6fGnq6WiXw
Watch Smosh Games is Coming to Twitch!!!: huworld.info/flow/vide/33mnmWuOZ660oGc
Watch The Pod With No Name - SmoshCast #76: huworld.info/flow/vide/zpCLrm_GbMyzi6I
Subscribe To Smosh: smo.sh/Sub2Smosh
Follow Us:
Instagram: instagram.com/smosh
TikTok: smo.sh/TikTok
Facebook: facebook.com/smosh
Twitter: twitter.com/smosh
Check Out Our Other Smosh Channels:
Smosh Pit: smo.sh/Sub2SmoshPit
Smosh Games: smo.sh/Sub2SmoshGames
SmoshCast: smo.sh/Sub2SmoshCast

Megjegyzés
  • This is Ian's best role ever. When he screamed at the line up i died @08:00

    JoeyFucktwiceJoeyFucktwice14 napja
  • "I had a dream last night. You asked me a question-" ad break: WHO ARE YOU!?

    KotonataKotonata19 napja
  • It's funny because I know some people who would happy to marry a bridezilla if she's willing to buy the ring herself. She's a keeper if you're saving money! Can somebody tell me who plays her?

    Cezanne AGTCezanne AGT20 napja
  • The rough thing was it was an all boys camp

    Cryptic Enigma1116Cryptic Enigma111624 napja
  • Hi

    ElizabethElizabeth25 napja
  • 6:31 omg he has changed

    Emilaxi RamosEmilaxi Ramos29 napja
  • Ian's Hugh Man absolutely destroyed me. I'm in tears.

    dippybuddippybudHónapja
  • Garrett screaming has just made my day

    Kyleigh TremblayKyleigh Tremblay2 hónapja
  • Those shorts are from the hot pocket video those black short ones

    ju4n_89ju4n_892 hónapja
  • So far, her and Craig are honestly my favorite.

    Zoe PoolZoe Pool2 hónapja
  • HORNY BOISSS!! 🤣

    Max LeongMax Leong2 hónapja
  • I hope this doesn't come off the wrong way, but Olivia plays a REALLY good bitch

    Sky ConSky Con2 hónapja
  • HORNNYYYY BOOOOOO- all you need to start your culinary empire, square space and other stuff.

    Anneliese WiddisAnneliese Widdis2 hónapja
  • I love that there’s both boys and girls sm

    Le.f4gLe.f4g2 hónapja
  • Garrett looks like a serial killer more in this skit then he ever has

    Leonard TaylorLeonard Taylor2 hónapja
  • “my luck choo- love- match”

    c o c o g o a tc o c o g o a t3 hónapja
  • Think About this , A sketch With Charlie Chang and Brianna Boho , Just That

    K.C MorenoK.C Moreno3 hónapja
  • 0:31

    Flame ThrOwerFlame ThrOwer3 hónapja
  • Although it’s not the Smosh I grew up with I think they’re still funny😎

    Wild x WessWild x Wess3 hónapja
  • One thing there's a Male striper 🤔

    kimhyunjin officalkimhyunjin offical3 hónapja
  • CRAIG FANTASY AHHHH IM DEADDDD

    Tim0thyTim0thy4 hónapja
  • Garrett gets eliminated "HORNY BOOYYYS!" 😂🤣😂🤣🤣🤣

    Marcia FontaineMarcia Fontaine4 hónapja
  • Not mad at Tim's quarantine beard...

    FamiliarEvilFamiliarEvil4 hónapja
  • I think that is just Garrett’s personality

    KC YKC Y4 hónapja
  • Garret’s beard is incredible.

    Canada ManCanada Man4 hónapja
  • That second contestant would love max realname

    Jon-bomb VidzJon-bomb Vidz4 hónapja
  • amanda is so good omg!

    Gemma JowettGemma Jowett4 hónapja
  • nice👍

    ᴋɪᴍ ᴊᴋɪᴍ ᴊ4 hónapja
  • 2:29 10:13

    maria pullamaria pulla4 hónapja
  • I hope she finds love

    Rauls lifeRauls life4 hónapja
  • 2:56 Victor:

    Andrew SchohlAndrew Schohl4 hónapja
  • IAN OMG!!! HAHAHAHAHA!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Christian LazaroChristian Lazaro4 hónapja
  • "my name is victor monty" uh if you know, you know.

    werevin06werevin064 hónapja
  • When will this become a Netflix series?

    Meeko FoxMeeko Fox4 hónapja
  • Cursed 90 day fiance

    NpisstaNpissta4 hónapja
  • Jacklyn and Amanda are both amazing! I love them! 💖

    Ira MalonzoIra Malonzo4 hónapja
  • my ideas for videos: every asmr ever every ‘every blank ever’ ever every facetime ever every homework ever every rainy day ever every neighbour ever (could do something with how upstairs/downstairs neighbors are noisy)

    Baylee AustinBaylee Austin4 hónapja
  • Wow, Amanda really came out here and killed it. She did such a good job I actually felt uncomfortable like this was a real person.

    JacobiousJacobious4 hónapja
  • STAN ✨TIM✨

    Sara BrowningSara Browning4 hónapja
  • I’m dead. Charlie Changggggggg

    Fern RodriguezFern Rodriguez4 hónapja
  • i wish i was in there

    Katie CarrKatie Carr4 hónapja
  • Ok So Influencer, Pyscho, Stripper, Overprepared person, Body-Stealer! Covered all the basics

    The FirestormThe Firestorm4 hónapja
  • Hugh man makes me think of Mark zucherburg...

    Posiepie 05Posiepie 054 hónapja
  • I have now realized that I'm extremely lonely but at least I laughed

    zombiezombie4 hónapja
  • OMG OLIVIA BADDDD

    Ded WaSteDed WaSte4 hónapja
  • That’s my birthstone too!!

    Keilah HallKeilah Hall4 hónapja
  • 99% of you won’t see this but god bless you and have a wonderful day 🌈

    ZiteShadowZ _ZiteShadowZ _4 hónapja
  • I did not know Garret could yell that loud. HoRnEY BOySSSSSSS

    Kiley KotasKiley Kotas4 hónapja
  • "Victor" looked like he was gonna murder me

    JesusJesus4 hónapja
  • She said Chang

    Tammy changTammy chang4 hónapja
  • Malabami

    Moriah GarrettMoriah Garrett4 hónapja
  • I think this gave me an aneurism

    dani merrandani merran4 hónapja
    • Charlie Chang is low key hot tho

      white pants lolwhite pants lol4 hónapja
  • Ian's bowl hair is back!

    Digital TV JuegosDigital TV Juegos4 hónapja
  • No one: Garrett: *horny boys*

    mechadoggymechadoggy4 hónapja
  • Wt hell smosh

    Ben HoskinsBen Hoskins4 hónapja
  • “Oh! That’s her name, Jenette? That’s wild.”

    --4 hónapja
  • HOOOORRRRNNYYYYYYY BOOOOOYYYYSSSSS!!!!!!

    Michael MauneyMichael Mauney4 hónapja
  • This show is great! It’d be cool to see different contestants and more people looking for love! Please make this a series! I died laughing

    Toaster MonstaToaster Monsta4 hónapja
  • TIM AT THE END LMAOOO

    Alanna-Mary QuinnAlanna-Mary Quinn4 hónapja
  • EVERYONE killed it. I loved Garrett in this one. Horny boys.

    Alanna-Mary QuinnAlanna-Mary Quinn4 hónapja
  • I’ve been watching Smosh since day one

    Alex AbraciAlex Abraci4 hónapja
  • holy shit marcy has some real good acting im impressed

    Eagle EyeEagle Eye4 hónapja
  • Garret is so funny 😂

    Ywuf 69Ywuf 694 hónapja
  • NOOOO THEY CUT TIM!!!!!!

    Lillie PorterLillie Porter4 hónapja
  • Olivia looks like ariana grande tho ♥

    Jhonshiit GamingJhonshiit Gaming4 hónapja
  • Id date Jackie.....put me on the show

    M. A.M. A.4 hónapja
  • 0:02 i thought brittany was a guy wearing a wig lol no offense

    chinea Liuchinea Liu4 hónapja
  • Marcy was everything. I could legit see that girl on Parks and Rec or something.

    here2watch08here2watch084 hónapja
  • i know it's wierd but i feel sorry for marcy

    GamingAddictGamingAddict4 hónapja
  • tim at the end ❤️❤️❤️

    yikes !yikes !4 hónapja
  • 10:10 thank me later

    Aniria RiosAniria Rios4 hónapja
  • Spin off with Marcie and Hugh Man? They got the same sense of urgency 😂

    Corrie StaffCorrie Staff4 hónapja
  • TURN THIS INTO A SERIES!!!!(if you don’t I’ll go INSANE)

    The Animal Lady AvaThe Animal Lady Ava4 hónapja
  • Victor Monty: “at stopping horny boys, I’m very good.” Me too dude, me too

    EmilyEmily4 hónapja
  • lol

    K VK V4 hónapja
  • More garret PLEASE LMFAOO

    Marwan KhaterMarwan Khater4 hónapja
  • Hugh man tho. And Ian's hair tho. Garrett tho. Olivia tho. Jackie tho. All of them tho...

    Emma KoschakEmma Koschak4 hónapja
  • Garrett tho. Oof.

    Emma KoschakEmma Koschak4 hónapja
  • Thanks for the awkward boner Kurt Maloney or should I say Craig

    Mackie BrownMackie Brown4 hónapja
  • Pls do your old vids

    the square lancaster turksthe square lancaster turks4 hónapja
  • TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMM

    PandalandalopalisPandalandalopalis4 hónapja
  • smosh is no more, the new new cast is just awful. Anthony going was bad, but this shit is awful.

    Jake HarveyJake Harvey4 hónapja
  • Hugh Mann is so relatable, I also procreate. I made a lot of art on that program. He must be a talented at art. U3U

    SereneStarSereneStar4 hónapja
  • I've always liked Garret, but now I just love him. I'm surprised with how good he was with his role

    MindGamesMindGames4 hónapja
  • I want the old two man Smosh with just Anthony and Ian😢

    Introverted HeartIntroverted Heart4 hónapja
  • Jackie

    annie Bellannie Bell4 hónapja
  • Amanda Lehan-Canto... pls... I need more of her 🤩🤩🤩

    SnowpiercerSnowpiercer4 hónapja
  • Pleas choose Kraig!!!!!

    Marlynn WilliamsMarlynn Williams4 hónapja
  • Kurt Maloney can have this bussy

    Nauseous CrayonNauseous Crayon4 hónapja
  • Greg couldn't get himself for another Food Battle so he became a male stripper instead

    Mass Times AccelerationMass Times Acceleration4 hónapja
  • Hey smosh! Amanda performed realy well until her "you know what i mean" line. You should edit that.

    Math LoverMath Lover4 hónapja
  • Imagine being put on a blind dates with these pools. I don’t know who is the scariest.

    MyarahMyarah4 hónapja
  • TIM! TIM! TIM!

    livecementlivecement4 hónapja
  • Every victor ever

    ClipzClipz4 hónapja
  • Hugh Man lmao

    Blake HenryBlake Henry4 hónapja
  • I love Jackie so much and she’s fucking LUMINOUS in this vid.

    Kathleen McCauleyKathleen McCauley4 hónapja
  • Garett: HORNYYYYYY BOYYSSSSS Me: extreme WHEEEZZZEEEEE

    gen9gen94 hónapja
  • 🍴🥞😋

    Arlen OMalleyArlen OMalley4 hónapja
  • Every FBE React ever.

    Flurb MadoogleFlurb Madoogle4 hónapja
  • I fell their pain even tho its fake 😭

    CaptainDiamondCaptainDiamond4 hónapja
HUworld